Showroom konseptleri
Showroom potansiyelinizi maksimum seviyeye çıkarın.
Potansiyel müşterilerin ilgisini çekerek satın alma kararlarını etkilemek için ürünlerinizin etkili bir şekilde sergilemesi çok önemlidir.
TÜV SÜD showroom konseptleri hizmeti araçlarınızın sergilenmesi için ikinci el araç sunumu ile ilgili gereksinimlerinize dayanarak ilgi çekici bir showroom düzenleme planı oluşturmaktadır. SOCA (Sinyalizasyon (Signalisation), Oryantasyon (Orientation), İletişim (Communication) ve Atmosfer (Atmosphere)) konseptine dayanarak TÜV SÜD, showroom kullanımının nasıl en iyi şekilde gerçekleştirileceğini tasarlamanıza destek olmak için zemin planlarının yanı sıra fotoğraflara dayanan öncesi ve sonrası illüstrasyonları sağlamaktadır.
SOCA konsepti başarılı bir ikinci el araç sunumunun dört önemli unsurundan oluşur:
- Sinyalizasyon, müşterilerinizin ilgisini çekmek için bir sinyal etkisi yaratır
- Oryantasyon, müşterileriniz için açık bir rehberlik sağlar
- İletişim, aracın fiyatı ve yaşı gibi bütün önemli soruları cevaplamaya yardım eder
- Atmosfer, potansiyel araç müşterilerinin kendilerini konforlu hissetmelerini sağlamak için sade ve ilgi çekici bir ortam oluşturur.
Ticari avantajlarınız / kazançlarınız
- Artan karlılık – İlgi çekici bir sunum ile alıcının dikkatini çekip ikinci el araç satışı gerçekleştirerek karlılığınızı arttırın.
- Düşük stok yaşı – Hızlı satış ve stok devri sağlayarak araçlarınızın stok yaşını azaltın.
- Pazar avantajı – Etkileyici bir ikinci el araç sunumu ile rekabet avantajı elde edin.